
- Wie zijn wij?
- Werkzaamheden
- …
- Wie zijn wij?
- Werkzaamheden
- Wie zijn wij?
- Werkzaamheden
- …
- Wie zijn wij?
- Werkzaamheden
Adviseur grondzaken en vastgoed
Locatie: Groningen | 32 uur per week | Contractvorm: ZZP & Detachering
Einde: 01-01-2026 (met optie tot verlenging)"Is zzp geen optie? Wij bieden een oplossing door zzp’ers via detachering in te zetten op interessante opdrachten."
Adviseur Grondzaken & Vastgoed
Tijdelijke opdracht tot eind 2025 – Team Onderhoud Noord – Standplaats Groningen
Wil jij met jouw expertise bijdragen aan een toekomstbestendig en klimaatbestendig Noord-Nederland? Heb jij ervaring met vastgoed, grondzaken en onderhandelingen en werk je graag aan maatschappelijke opgaven in het waterbeheer? Dan is dit jouw kans om het verschil te maken bij Waterschap Noorderzijlvest!
Waar ga je aan werken?
Als Adviseur Grondzaken & Vastgoed speel je een sleutelrol bij het verwerven, beheren en benutten van gronden en vastgoed die nodig zijn voor onze projecten. Of het nu gaat om het versterken van waterkeringen, het verbeteren van waterkwaliteit of het inspelen op klimaatverandering: jij zorgt dat wij op de juiste plek over de juiste grond beschikken.
Je bent verantwoordelijk voor het hele proces: van advies en onderhandeling tot afhandeling bij de notaris. Je werkt nauw samen met collega’s uit projecten, onderhoud en beleid, en stuurt externe adviseurs, rentmeesters en adviesbureaus aan. Jij overziet het speelveld, schakelt makkelijk met interne én externe partijen, en draagt zorg voor heldere afspraken, sterke contracten en een goede afhandeling.
Jouw taken op een rij:
- Verantwoordelijk voor het proces van verwerving en tijdelijk beheer van vastgoed/grondzaken binnen projecten;
- Aansturen van adviesbureaus en rentmeesters;
- Opstellen en afhandelen van contracten (soms ook zelf opstellen), inclusief begeleiding bij notariële afhandeling;
- Voeren van onderhandelingen met grondeigenaren en gebruikers;
- Signaleren en afhandelen van vragen of klachten over grondzaken;
- Meedenken over én implementeren van een nieuw registratiesysteem voor vastgoed en grondbeheer.
Wat neem je mee?
- HBO+ werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar ervaring in vastgoed, grondzaken of makelaardij;
- Kennis van en affiniteit met ontwikkelingen in de grondmarkt en het landelijk gebied;
- Ervaring met onderhandelen, contractmanagement en juridische aspecten van grondzaken;
- Je werkt planmatig, communiceert helder en schakelt makkelijk op verschillende niveaus;
- Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
- Je bent proactief, resultaatgericht en werkt graag samen in een open teamcultuur.
Samenvatting:
Startdatum: 01-05-2025
Einde: 01-01-2026 (met optie tot verlenging)
Uren: 32
Salaris: Marktgericht
Reageren tot: 07-05-2025
Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?
Ben jij de Adviseur grondzaken en vastgoed die wij zoeken? We ontvangen jouw motivatiebrief met CV graag via info@workatprojects.nl
Vragen?
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Kaylee Kluitenberg 06-82 04 16 58. Ook via Whatsappbereikbaar!
Abonneer Nu om Toegang te Krijgen
Gedachten, mijmeringen en overpeinzingen.
Er zijn nog geen gepubliceerde blog posts.reageer via onderstaand formulier op deze functie.
We zullen binnen één werkdag contact met je opnemen.
Naam *E-mail *Telefoon *CV uploaden *Bestand uploadenTot 20 MBMotivatie uploadenBestand uploadenTot 20 MB