thumbnail image

Work@Projects

  • Home
  • Wie zijn wij? 
    • Onze werkzaamheden
    • Ons team
  • Traineeships 
    • Voor trainees
    • Voor opdrachtgevers
    • Solliciteren
    • Aanmelden voor het traineeship
  • Vacatures 
    • Vacatures
    • Doorlopende Vacatures
  • Contact
  • …  
    • Home
    • Wie zijn wij? 
      • Onze werkzaamheden
      • Ons team
    • Traineeships 
      • Voor trainees
      • Voor opdrachtgevers
      • Solliciteren
      • Aanmelden voor het traineeship
    • Vacatures 
      • Vacatures
      • Doorlopende Vacatures
    • Contact
    Contact

    Work@Projects

    • Home
    • Wie zijn wij? 
      • Onze werkzaamheden
      • Ons team
    • Traineeships 
      • Voor trainees
      • Voor opdrachtgevers
      • Solliciteren
      • Aanmelden voor het traineeship
    • Vacatures 
      • Vacatures
      • Doorlopende Vacatures
    • Contact
    • …  
      • Home
      • Wie zijn wij? 
        • Onze werkzaamheden
        • Ons team
      • Traineeships 
        • Voor trainees
        • Voor opdrachtgevers
        • Solliciteren
        • Aanmelden voor het traineeship
      • Vacatures 
        • Vacatures
        • Doorlopende Vacatures
      • Contact
      Contact
      • Home
      • Wie zijn wij?
        • Onze werkzaamheden
        • Ons team
      • Traineeships
        • Voor trainees
        • Voor opdrachtgevers
        • Solliciteren
        • Aanmelden voor het traineeship
      • Vacatures
        • Vacatures
        • Doorlopende Vacatures
      • Contact
        • Vacature: Transformatiemanager/Bemiddelaar Sociaal Domein

          Voor een gemeente in de provincie Groningen zijn wij op zoek naar een transformatiemanager / 24-36 uren / 8 maanden

           

          Voor een gemeente in de provincie Groningen zijn wij op zoek naar een Transformatiemanager. Per 1 juni zal deze functie van start gaan voor 24 uren per week, vanaf 1 augustus zullen de uren opgeschaald worden naar 36 uren per week. Je zal werkzaam zijn bij de gemeente om het proces van de aanbesteding van de Huishoudelijke Hulp (HH) te begeleiden.

           

          Huidige situatie

           

          Op dit moment vindt de aanbesteding plaats van de Huishoudelijke Hulp (HH) door de gemeente. Er leveren momenteel 12 aanbieders op het gebied van huishoudelijke hulp. In de toekomst zullen dat er 4 worden, die elk een eigen gebied voor hun rekening gaan nemen. Bij de implementatie van de nieuwe opzet van de HH vindt daarom een grote migratie plaats van cliënten en medewerkers van huishoudelijke hulp aanbieders. Hierbij is afgesproken dat bestaande koppeltjes tussen cliënt en medewerkers zoveel mogelijk in stand blijven. Daarbij is een overgangsperiode van 5 jaren afgesproken. Medewerkers gaan dus zo nodig over een andere huishoudelijke hulp aanbieder. Met name in de beginperiode ligt een grote logistieke uitdaging om de migratie én het in stand houden van koppeltjes te realiseren. Hiervoor een wordt een bemiddelaar of transformatiemanager gezocht t/m een deel van kwartaal 1 2023 om het proces te gaan begeleiden.

           

           

          Beoogd resultaat na aanbesteding

          • Alle medewerkers en cliënten ondergebracht bij een aanbieder.
          • Medewerkers: Plek vinden bij de gegunde aanbieders conform de CAO.
          • Organisaties: Inzichtelijk welke cliënten binnen en buiten het gebied van de aanbieder zijn.
          • Cliënten: Inzicht welke cliënten bij welke medewerkers horen.
          • Bovenstaande tijdig afgerond zodat de financiering van nieuwe aanbieders op orde gebracht kan worden.
          • Warme overdracht naar contractmanagers waar onder een dataset, afspraken gegunde en latende aanbieders etc.

           

          Wat worden jouw taken?

          • Voor de opdracht: het opstellen van een plan van aanpak, planning en een team samenstellen met de benodigde kennis.
          • Afspraken maken (conform aanbesteding, overeenkomst, CAO etc.) met gegunde en latende aanbieders en adequaat sturen op de afspraken en voortgang.
          • Gegunde en latende aanbieders faciliteren, aansturen op beoogd resultaat en aanspreken op hun verantwoordelijkheid.
          • Voortgang rapporteren aan de opdrachtgever.
          • Data genereren, analyseren en bepalen welke nodig is voor de opdracht en wanneer het nodig is.
          • Warme overdracht naar Contractmanagement.

           

          Mijlpalen

          1. 1 augustus plan van aanpak en teamsamenstelling klaar
          2. 1 september kick off aanbieders implementatie
          3. 1 december migratie van cliënten en medewerkers
          4. 1 februari 2023 warme overdracht naar Contractmanagement

           

          Wat vragen wij van jou?

          • Je beschikt over een afgeronde gerelateerde HBO of WO opleiding.
          • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
          • Kennis van en ervaring met WMO en het sociaal domein is een pré.
          • Je kunt je goed bewegen in een gemeentelijke organisatie.
          • Je beschikt over uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden en hebt ruime ervaring in projectmanagement, waardoor je om kunt gaan met deadines.
          • Je hebt ruime ervaring bij het aansturen van externe stakeholders in situatie met tegengestelde organisatiebelangen waarbij sprake kan zijn van weerstand.
          • Je bent in staat de belangen van stakeholders in kaart te brengen. De (tegengestelde) belangen van deze stakeholders (gegunde en latende) kunnen dienen, deze met elkaar kunnen verenigen en daarbij het primaire belang van cliënten (in stand houden koppeltjes) te dienen binnen de daarvoor gestelde termijn.

           

          Competenties

          • Taak en resultaatgericht
          • Gezag
          • autoriteit
          • overwicht en vanuit een onafhankelijke en objectieve positie zowel intern als extern
          • ruime ervaring in het aansturen van interne- en externe stakeholders.

           

          Wat bieden wij jou?

          • Het betreft een functie per 1 juni voor 24 uren per week en per 1 augustus voor 36 uren per week.
          • De opdracht zal tijdelijk van aard zijn tot aan ongeveer 1 februari 2023 (enige uitloop is mogelijk).
          • De inschaling van de functie is schaal 11/12 van de gemeentelijke CAO. Inschaling vindt plaats op basis van de specifieke kennis en ervaring.
          • Veel ruimte voor eigen inbreng en inzicht, wisselend en verantwoordelijk werk en veel mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen.
          • De mogelijkheid om (deels) thuis te werken.

           

          Samenvatting:
          • Plaats: Groningen
          • Uren: 24-36
          • Duur: 8 maanden (mogelijkheid tot uitloop)
          • Schaal: 11/12

          Vragen:

           

          Bel voor vragen over de vacature met Evelien Luinge 06-48081870 of Frans Lubeck 06-11167414 of mail naar evelien@workatprojects.nl.

        • Meer weten? Neem contact op met Evelien luinge via 06-48081870 of via onderstaand formulier

        Wie zijn wij?

        Onze werkzaamheden

        Ons team

        Solliciteren

        Vacatures

        Traineeships

        Contact

        06-11167414

        frans@workatprojects.nl

        MyOffice - 4e verdieping

        Winschoterdiep 50

        9723 AB Groningen

          Bel Frans!
        Cookie Gebruik
        We gebruiken cookies om een vlotte browse-ervaring te garanderen. Door verder te gaan gaan gaan we ervan uit dat u het gebruik van cookies accepteert.
        Leer meer