· Anders

We zijn op zoek naar een managementassistent voor de jonge organisatie STUDENT-labs. STUDENT-labs is een platform waar studenten gekoppeld worden aan het bedrijfsleven, kennis- en onderwijsinstellingen en (semi-)overheden. Studenten kunnen onder begeleiding van professionals aan de slag met projecten uit hun toekomstige werkveld en op deze manier alvast relevante werkervaring opdoen. De focus ligt op dit moment nog met name op de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen en Economie en Bedrijfskunde. Je bent de rechterhand van de coördinator. Als managementassistent ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de studenten, je bent hun eerste aanspreekpunt. Ook ben je verantwoordelijk voor de administratie. Denk hierbij onder andere aan de contracten van de studenten, urenregistratie en loonbetalingen. Tot slot denk je mee over het grotere plaatje, de vormgeving van de organisatie. Hiervoor schakel je met verschillende interne teams. Je bent flexibel inzetbaar, bijvoorbeeld wanneer er taken vrijkomen binnen de lopende of nieuwe projecten. Daarnaast ben je ook goed inzetbaar voor taken binnen RIO Projects BV. Deze taken lopen uiteen van administratie tot het beheer van het RIOlab (kantoorruimte). Kortom, je hebt veel wisselende werkzaamheden. Wij verwachten van jou dat je goed zelfstandig kunt werken. Je bewaart het overzicht en denkt mee over hoe processen geoptimaliseerd kunnen worden. Daarnaast werk je assertief en signaleer je vroegtijdig problemen en kom je met passende oplossingen. Wij bieden je ruimte voor ontwikkeling binnen een enthousiaste, jonge organisatie. Ben jij ook enthousiast en wil je samen met ons STUDENT-labs naar een volgend level tillen? Neem dan snel contact met ons op.

Enige kennis op het gebied van ruimtelijke ordening, vastgoed en/of energietransitie is een pré. 

Vereiste: HBO/WO diploma

Beschikbaar per: september 2021

Locatie: Groningen

Omvang: 32 uur

Alle berichten
×

Bijna klaar…

We hebben net een e-mail gestuurd. Klik op de link in de e-mail om uw aanmelding te bevestigen!

OK