thumbnail image

Work@Projects

  • Home
  • Wie zijn wij? 
    • Onze werkzaamheden
    • Ons team
  • Traineeships 
    • Solliciteren
    • Voor trainees
    • Aanmelden voor het traineeship
    • Voor opdrachtgevers
  • Vacatures 
    • Vacatures
    • Doorlopende Vacatures
  • Contact
  • …  
    • Home
    • Wie zijn wij? 
      • Onze werkzaamheden
      • Ons team
    • Traineeships 
      • Solliciteren
      • Voor trainees
      • Aanmelden voor het traineeship
      • Voor opdrachtgevers
    • Vacatures 
      • Vacatures
      • Doorlopende Vacatures
    • Contact
    Contact

    Work@Projects

    • Home
    • Wie zijn wij? 
      • Onze werkzaamheden
      • Ons team
    • Traineeships 
      • Solliciteren
      • Voor trainees
      • Aanmelden voor het traineeship
      • Voor opdrachtgevers
    • Vacatures 
      • Vacatures
      • Doorlopende Vacatures
    • Contact
    • …  
      • Home
      • Wie zijn wij? 
        • Onze werkzaamheden
        • Ons team
      • Traineeships 
        • Solliciteren
        • Voor trainees
        • Aanmelden voor het traineeship
        • Voor opdrachtgevers
      • Vacatures 
        • Vacatures
        • Doorlopende Vacatures
      • Contact
      Contact
      • Home
      • Wie zijn wij?
        • Onze werkzaamheden
        • Ons team
      • Traineeships
        • Solliciteren
        • Voor trainees
        • Aanmelden voor het traineeship
        • Voor opdrachtgevers
      • Vacatures
        • Vacatures
        • Doorlopende Vacatures
      • Contact
        • Vacature: Coördinator Beheer Tijdelijke Huisvesting

          Voor een overheidsinstelling in Groningen zijn wij op zoek naar een Coördinator Beheer Tijdelijke Huisvesting | 32-36 uren | 12 maanden

          Het proces rondom gebruik tijdelijke huisvesting coördineren. Jij helpt bewoners van het aardbevingsgebied in de provincie Groningen aan een nieuw onderkomen waar ze veilig kunnen wonen.

           

          Om woningen en panden aardbevingsbestendig te maken, is het soms noodzakelijk dat bewoners tijdelijk ergens anders worden ondergebracht. Jij denkt na over mogelijkheden en zoekt naar verschillende oplossingen om voldoende capaciteit aan kwalitatieve tijdelijke woningen te kunnen aanbieden.

           

          Verantwoordelijkheden

           

          Vanuit de directie wordt het programma Tijdelijke Huisvesting aangestuurd. Daarbij wordt alles in werking gezet om tijdelijke huisvesting tijdig beschikbaar te hebben zodat de versterkingsprojecten onbelemmerd en tijdig in uitvoering gebracht kunnen worden. Daartoe worden op diverse locaties 'parken' (kleine woonwijken) aangelegd. Daarnaast zijn er ook andere vormen van tijdelijke huisvesting beschikbaar en wordt er regelmatig maatwerk verricht.

          Als coördinator ben je verantwoordelijk voor het tijdig beschikbaar stellen van de beschikbare adressen THV, het proces rondom in- en uithuizen, onderhoud waar nodig. Dit doe je samen met adviseurs THV en gecontracteerde marktpartijen. Dit doe je aan de hand van (meerjarige) prognoses en projectplanningen. Je stelt op basis daarvan prioriteiten, zorgt voor heldere afstemming met projectteams in de versterking en draagt bij in maatwerkoplossingen.

           

          Inhoudelijk stuur jij de adviseurs THV aan (na uitbreiding 3 fte) en draag je zorg voor adequate administratie. Jij richt je verder op het:

          • Bewaken van de door contractpartners geleverde kwaliteit en kwantiteit;
          • Budgetbewaking;
          • Komen met verbetervoorstellen voor efficiënt en effectief beheer van de woningvoorraad;
          • Inhuren en beoordelen van specifieke locaties en maatwerk voor tijdelijke huisvesting;
          • Geven van opdrachten aan partijen t.b.v. gebruik THV adressen, in samenwerking met de afdeling Inkoop;
          • Toewijzen van tijdelijke huisvesting aan bewoners. Je stemt dit af met projectleiders versterkingsprojecten, bewonersbegeleiders en andere stakeholders.

          Als coördinator beheer tijdelijke huisvesting word je hiërarchisch en functioneel aangestuurd door je teamleider. De dagelijkse leiding van het programma THV is belegd bij een programmamanager.
           

          Jouw kwaliteiten

           

          In je werkomgeving is het uiteindelijke resultaat een belangrijke pijler om te meten of je werk en adviezen succesvol zijn geweest. Efficiënt beheer en tevreden bewoners zijn belangrijke criteria. Om daar te komen ben je resultaatgericht, klantgericht, integer, kan je delegeren en aansturen en zoek je graag de samenwerking op, bijvoorbeeld met collega’s binnen de organisatie. Je reflecteert je eigen handelen en ontwikkelt je graag verder. Jij brengt mee:

          • Hbo-werk- en -denkniveau;
          • Tenminste 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een coördinerende rol waarin je aantoonbaar succesvol bent geweest;
          • Helicopterview en overzicht;
          • Ervaring met de totstandbrenging van adviezen en inrichten en coördineren van processen;
          • Ervaring in een projectmatige werkomgeving


          Aanbod

          Je werkt op een mooie plek met alle voorzieningen die je nodig hebt. Een laptop en werktelefoon, zodat je flexibel bent waar je kunt werken. De organisatie hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.

          Ons aanbod bestaat uit:

          • Een salaris van minimaal € 3.345 en maximaal € 5.1391 (schaal 11) op basis van een 36-urige werkweek
          • 16,37% financieel keuzebudget bovenop je salaris
          • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden van onder andere betaald ouderschapsverlof (onder voorwaarden), studiefaciliteiten, een extra verlofregeling voor ouderen en een vergoeding woon-werkverkeer
          • Goede doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie
          • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd aan voor de duur van 12 maanden. Bij gebleken geschiktheid zal dit omgezet worden naar een onbepaalde tijd contract

          Samenvatting

          • Standplaats Hoogezand
          • Uren: 32-36 uur
          • Startdatum: Z.S.M.
          • Duur: 12 maanden 

          Vragen:

           

          Bel voor vragen over de vacature met Evelien Luinge 06-48081870 of Frans Lubeck 06-11167414 of mail naar evelien@workatprojects.nl.

        • Meer weten? Neem contact op met Evelien luinge via 06-48081870 of via onderstaand formulier

        Wie zijn wij?

        Onze werkzaamheden

        Ons team

        Solliciteren

        Vacatures

        Traineeships

        Contact

        06-11167414

        frans@workatprojects.nl

        MyOffice - 4e verdieping

        Winschoterdiep 50

        9723 AB Groningen

          Bel Frans!
        Cookie Gebruik
        We gebruiken cookies om een vlotte browse-ervaring te garanderen. Door verder te gaan gaan gaan we ervan uit dat u het gebruik van cookies accepteert.
        Leer meer