Voor een overheidsinstelling in Groningen zijn wij op zoek naar een Coördinator Beheer Tijdelijke Huisvesting | 32-36 uren | 12 maanden
Het proces rondom gebruik tijdelijke huisvesting coördineren. Jij helpt bewoners van het aardbevingsgebied in de provincie Groningen aan een nieuw onderkomen waar ze veilig kunnen wonen.
Om woningen en panden aardbevingsbestendig te maken, is het soms noodzakelijk dat bewoners tijdelijk ergens anders worden ondergebracht. Jij denkt na over mogelijkheden en zoekt naar verschillende oplossingen om voldoende capaciteit aan kwalitatieve tijdelijke woningen te kunnen aanbieden.
Verantwoordelijkheden
Vanuit de directie wordt het programma Tijdelijke Huisvesting aangestuurd. Daarbij wordt alles in werking gezet om tijdelijke huisvesting tijdig beschikbaar te hebben zodat de versterkingsprojecten onbelemmerd en tijdig in uitvoering gebracht kunnen worden. Daartoe worden op diverse locaties 'parken' (kleine woonwijken) aangelegd. Daarnaast zijn er ook andere vormen van tijdelijke huisvesting beschikbaar en wordt er regelmatig maatwerk verricht.
Als coördinator ben je verantwoordelijk voor het tijdig beschikbaar stellen van de beschikbare adressen THV, het proces rondom in- en uithuizen, onderhoud waar nodig. Dit doe je samen met adviseurs THV en gecontracteerde marktpartijen. Dit doe je aan de hand van (meerjarige) prognoses en projectplanningen. Je stelt op basis daarvan prioriteiten, zorgt voor heldere afstemming met projectteams in de versterking en draagt bij in maatwerkoplossingen.
Inhoudelijk stuur jij de adviseurs THV aan (na uitbreiding 3 fte) en draag je zorg voor adequate administratie. Jij richt je verder op het:
Als coördinator beheer tijdelijke huisvesting word je hiërarchisch en functioneel aangestuurd door je teamleider. De dagelijkse leiding van het programma THV is belegd bij een programmamanager.
Jouw kwaliteiten
In je werkomgeving is het uiteindelijke resultaat een belangrijke pijler om te meten of je werk en adviezen succesvol zijn geweest. Efficiënt beheer en tevreden bewoners zijn belangrijke criteria. Om daar te komen ben je resultaatgericht, klantgericht, integer, kan je delegeren en aansturen en zoek je graag de samenwerking op, bijvoorbeeld met collega’s binnen de organisatie. Je reflecteert je eigen handelen en ontwikkelt je graag verder. Jij brengt mee:
Aanbod
Je werkt op een mooie plek met alle voorzieningen die je nodig hebt. Een laptop en werktelefoon, zodat je flexibel bent waar je kunt werken. De organisatie hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.
Ons aanbod bestaat uit:
Samenvatting
Vragen:
Bel voor vragen over de vacature met Evelien Luinge 06-48081870 of Frans Lubeck 06-11167414 of mail naar evelien@workatprojects.nl.
Meer weten? Neem contact op met Evelien luinge via 06-48081870 of via onderstaand formulier
MyOffice - 4e verdieping
Winschoterdiep 50
9723 AB Groningen